Blog

Üzleti terv pályázatokhoz – GINOP-5.2.3-16: Beindultak a kifizetések

Nagy port kavart a közelmúltban a GINOP-5.2.3-16 kódszámú, Fiatalok vállalkozóvá válása – vállalkozás indítási költségeinek támogatása néven meghirdetett pályázat, mivel a biztatások eredményeként sok fiatal próbált élni a lehetőséggel, vállalkozásba kezdett, ám a nyertes pályázatosok
hónapokon át nem kaptak egy fillért sem, miközben fizetniük kellett az elindított startup költségeit. Jó hír, hogy a kifizetések megkezdődtek, amit ellenőrizni is lehet az alábbi oldalon:

http://emir.palyazat.gov.hu/nd/kozvel/?link=eupr_eljarasrendi&sc=1&ml=3&sr=186&offset=8&id_op=1382&id_tamogatascel=1401&id_paly_tip=1411

Continue reading

Üzleti terv pályázatokhoz – Most lejáró pályázat

Holnapután van a határideje a pályázati anyag benyújtásának az IFKA GINOP-1.2.8-17 előminősítéshez. Kis- és középvállalkozások ipari digitalizációhoz (IPAR 4.0) kapcsolódó fejlesztéseinek vissza nem térítendő támogatására azok a vállalkozások jelentkezhetnek, akik legalább egy lezárt üzleti évvel, legalább 200 millió forint nettó értékesítési árbevétellel, legalább 20 fős átlagos statisztikai állományi létszámmal rendelkeznek.
Continue reading

marketing trendek 2015

Marketing trendek 2015

A változó üzleti modellek, innovációk, új technológiák és a fogyasztói magatartás olyan tényezők, melyek megkövetelik a marketingesektől, hogy előre lássák, majd kézben tartsák, hogy melyek a leghatékonyabb marketing eszközök és hogy mi lesz a következő lépés ezek használatában. A korábbi taktikák és kommunikációs csatornák, módszerek átalakításra szorulnak az online és az offline területen egyaránt.

Az ügyfelek elvárják, hogy a különböző platformokon és eszközökön mind hozzájussanak az információkhoz akár párhuzamosan, s hogy az “eladók” kitalálják, hogy mire van szükségük és a legjobb megoldást kínálják vásárlóiknak. Kerüljön most Ön is közelebb a 2015-ös marketing trendekhez, olvassa végig a Cisco, az IBM, a Dell, a Google, az Intel és a LinkedIn munkatársainak, illetve néhány vezető piaci szakértő gondolatait az aktuális marketing trendekről, hátha inspirálóan hat.
Continue reading

google adwords hirdetések

Hogyan ad el interneten a Google Adwords?

Az Atlantic Trampolines egy brit gumiasztal forgalmazó, amely a Google Adwordsöt használja, hogy az megrendeléseket hozzon. Az üzlet kitalálója, Andrew Jardine elárulta, mitől is működnek neki a PPC hirdetések.
Ha körülnéz a Google Earthben, bizonyára fel fog tűnni, hogy mennyire megemelkedett a trambulinok száma az angliai kertekben. Mindez Andrew Jardine és az Atlantic Trampolines utóbbi 3 éves munkájának köszönhető.
Continue reading

arculat

Milyen a jó arculat?

Vonzza a vásárlókat a céges logója?

A legtöbb logó még a digitális korszak előtt készült, amikor a hangsúly azon volt, hogy kinyomtatva jól nézzen ki. Aztán jöttek a honlapra tervezett fejléc logók, majd teret hódított a közösségi média. Érdemes átnézni, és újragondolni az arculatát. Csak próbálja meg vásárlói szemmel, kívülről nézni a designt, és változtasson, hogy az arculat újra varázslatos legyen!
Continue reading

markaepites

Színezze ki és adjon el többet!

Akár új vállalkozásba fog, vagy egy új márkát dob a piacra, döntést kell hoznia a fő színvilágot, az arculatot illetően. Habár a kiválasztott szín izgalmasabbá, érdekesebbé és vonzóbbá teheti a megjelenést, a legmegfelelőbb szín nagy mértékben növelheti az eladást is. A szín pszichológia segítségével következetesen tud kommunikálni és ösztönözni tudja vásárlóit, hogy többet vásároljanak.

Jó lenne azt mondani, hogy a piros szín használata a honlapon megragadja az emberek figyelmét, de igazság szerint a téma egy kicsit bonyolultabb ennél. Nem lehet egységesíteni, hogy melyek azok a színek, amelyek minden vállakozásnak passzolnak és csak jó hatást érnek el, így mindenképpen ezeket kell használnia.
Continue reading

piackutatás

Új technikák, őszintébb válaszok a piackutatásban

A feltörekvő és összetett technológiáknak köszönhetően új korszak kezdődhet a piackutatásban. A hagyományos felmérések és célcsoport kijelölések mellett megjelent a maketingben a szemmozgás követés és az idegi folyamatok adatainak gyűjtése. Ez azt jelenti, hogy a marketingesek körében viták, beszélgetések indulnak a kutatási projekteket, a kérdésekre kapott válaszok minőségét illetően, főként akkor, ha a racionálils és intuitív eredmények eltérnek egymástól. Már régóta téma, hogy a célcsoportba válogatott és megkérdezett emberek valójában inkább olyan válaszokat adnak, amilyet gondolnak, hogy kellene adniuk, azaz amit feltételezésük alapján elvárnak tőlük, ahelyett, hogy megmondanák az igazságot.

Continue reading

időspóroló eszközök

5 szuper időspóroló eszköz és applikáció

Nagy meglepetést tud okozni, mikor összeszámolja, hogy mennyi időt is dolgozik Ön valójában, főleg ha saját vállalkozása van és hogy mennyi idő megy el az apró cseprő, muszáj dolgokra. Ha pl. nyomon követi a költségeket, számlákat rendezget, vagy telefonszámokat keresgél, adminisztrál, az egész napot el tudja tölteni ezekkel és a lényegre végül nem jut elég idő. Gondolja újra az időbeosztását, és próbáljon ki néhány időspóroló segédeszközt, melyek nagyban megkönnyítik a mindennapjait.
Continue reading

email marketing hogyan kell

Email marketing: Mutassa meg mit tud a terméke!

Küldjön demo emaileket

Mit szólna ahhoz, ha mindenkinek adhatna egy mintát, vagy próbalehetőséget a termékéből? Tegye meg online, emailben. Az “Így kell használni”, vagy a demó verziós emailek az egyik leghatásosabb módja, hogy megismertesse az emberekkel a termékeket és szolgáltatásokat, melyeket kínál.
Az egyik amerikai szoftverfejlesztő cég demó emaileken keresztül mutatja be, hogyan kell használni a videóvágó programját. Az emailekben linkeket küldenek, amelyek oktató videókra mutatnak, mellette pedig olyan linkeket helyeznek el, amelyeken egyből fel lehet venni a kapcsolatot az értékesítési csapattal.
Continue reading

tömeges email küldés legjobb hírlevél küldő

A legjobb hírlevél küldő szoftverek

Tömeges email küldés

Nem véletlen, hogy már hetek óta fő téma itt a blogban és a facebook oldalunkon is az ügyfél lista építés és az email kampány, hírlevél küldés. A nemzetközi piacokon nagyon nagy hangsúlyt kap ez a marketing módszer, az amerikai cégek nagy része jellemzően erre alapozza a vevőszerzést és a bizalomépítést.
Az előző cikkekben és a facebookon már elolvashatta a lényeget, ám kimaradtak olyan fontos technikai részletek, hogy milyen hírlevélküldő szoftvert érdemes választani és hogy mire kell nagyon odafigyelni a tömeges email küldésnél.

Continue reading